დაკავშირება ჩვენთან ერთად

მედია

კრემლი კრძალავს ევროკავშირის მედიასაშუალებებს

გაზიარება:

გამოქვეყნებულია

on

რუსეთმა აკრძალა ევროკავშირში დაფუძნებული 81 მედია და ამტკიცებს, რომ ისინი "სისტემატურად ავრცელებენ ცრუ ინფორმაციას სპეციალური სამხედრო ოპერაციის პროგრესის შესახებ [რუსეთის შეჭრა უკრაინაში]".

რუსეთის საგარეო საქმეთა სამინისტრომ გადაწყვეტილება სამშაბათს (25 ივნისს) გამოაცხადა რუსეთის პროპაგანდისტებზე დაწესებული ევროკავშირის შეზღუდვების საპასუხოდ.

რუსეთის ონლაინ აკრძალვა ვრცელდება ეროვნულ მაუწყებლებსა და საინფორმაციო ორგანიზაციებზე ავსტრიაში, ჩეხეთში, ესტონეთში, საბერძნეთში, ფინეთში, საფრანგეთში, ირლანდიაში, იტალიაში, ლატვიაში, ლიტვაში, მალტაში, ნიდერლანდებში, პორტუგალიაში, ესპანეთსა და შვედეთში, მაგრამ არა გერმანიასა და პოლონეთში. .

კრემლის მიერ ასევე აკრძალულია ევროპის რამდენიმე ყველაზე ცნობილი გაზეთი, მათ შორის Berlingske დანიაში, საფრანგეთის Le Monde და Liberation, გერმანული FAZ, Der Spiegel და Die Zeit, Irish Times, La Repubblica იტალიაში, NRC ნიდერლანდებში. და El Pais ესპანეთში.

ევროკავშირზე ორიენტირებული ოთხი მედია, Agence Europe, Politico და EUObserver ბრიუსელში და RFE/RL პრაღაში, შედის აკრძალვაში.

მოსკოვს არ დაუსახელებია ევროკავშირზე ორიენტირებული სხვა მედია საშუალებები, როგორიცაა EU Reporter, Euractiv ან Euronews.

რუსეთის მთავრობამ ასევე დაინდო უნგრეთში ყველა პრორუსული მედია, ერთი დამოუკიდებელი გამოცემის, 444.hu-ს გარდა.

სამინისტრომ ქმედება უწოდა "სარკისებური და პროპორციული" რეაქცია ევროკავშირის ზომებზე რუსული მედიის წინააღმდეგ.

რუსული მედიის მიმართ შეზღუდვების მოხსნის შემთხვევაში, რუსული მხარე ასევე გადახედავს გადაწყვეტილებას აღნიშნულ მედიაოპერატორებთან მიმართებაში“, - აცხადებენ რუსეთის საელჩოში.

ორშაბათს ევროკავშირმა შავ სიაში შეიყვანა ოთხი რუსული პროპაგანდისტული არხი: ევროპის ხმა, რია ნოვოსტი, იზვესტია და როსიისკაია გაზეტა.

ბელგიის, ჩეხეთისა და პოლონეთის დაზვერვის ბოლო გამოძიების შედეგად, პრაღაში დაფუძნებული „ევროპის ხმა“ დაადანაშაულეს ევროპარლამენტარების მოსყიდვაში, რათა ემოქმედათ რუსეთის სასარგებლოდ. ამის გამოძიება ჯერ კიდევ მიმდინარეობს.

მანამდე ევროკავშირმა აკრძალა რუსული სადგურები Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV და მათი მრავალი შვილობილი კომპანია.

მან ასევე შეიყვანა შავ სიაში 100-ზე მეტი რუსი პიროვნება პროპაგანდის ხელშეწყობისთვის, მათ შორის RT-ის მთავარი რედაქტორი მარგარიტა სიმონიანი და ტელეწამყვანი ვლადიმერ სოლოვიევი.

პარიზში დაფუძნებული ჯგუფის რეპორტიორები საზღვრებს გარეშე (RSF) მონაცემებით, რუსეთი პრესის თავისუფლების მხრივ მსოფლიოს ბოლო ადგილზეა (162-დან 180-ე ადგილზე). RSF-ის ვებგვერდი ასევე დაბლოკილია რუსეთში.

ვერა ჟუროვამ, ევროკავშირის ღირებულებების კომისარმა X-ზე განაცხადა, რომ რუსული მედიის აკრძალვა არასაჭირო ანგარიშსწორებაა.

"რუსეთის მიერ დაფინანსებული პროპაგანდისტული წყაროები, რომლებიც ავრცელებენ დეზინფორმაციას, როგორც რუსეთის სამხედრო სტრატეგიის ნაწილი, არ არის იგივე, რაც დამოუკიდებელი მედია. დემოკრატიებს ეს ესმით", - აღნიშნა მან.

გაუზიარე ეს სტატია:

EU Reporter აქვეყნებს სტატიებს სხვადასხვა გარე წყაროებიდან, რომლებიც გამოხატავს თვალსაზრისების ფართო სპექტრს. ამ სტატიებში მიღებული პოზიციები სულაც არ არის EU Reporter-ის პოზიციები.
რელიგია4 დღის წინ

კულტის საწინააღმდეგო მეომარი: დოქტორი სტივენ ჰასანი

UK4 დღის წინ

ფარაჟი უგულებელყოფს ვესტმინსტერის კონვენციას, ისევე როგორც ევროპაში

სხვადასხვა4 დღის წინ

როგორ მოვაწყოთ დაბადების დღე კაზინოს თემაზე

ხელოვნური ინტელექტი4 დღის წინ

ბელგიური AI კომპანიის ინოვაციური ახალი ენობრივი მოდელი აღმოაჩენს ონლაინ სიძულვილის ენას ევროკავშირის ყველა ენაზე

საქართველო4 დღის წინ

საქართველოს ევროკავშირში გაწევრიანება შეჩერებულია, ადასტურებს ელჩი

ევროპის საპატენტო უწყების4 დღის წინ

ევროპის გამომგონებლის ჯილდო 2024 აღნიშნავს გლობალურ ინოვატორებს, რომლებიც გარდაქმნიან ინდუსტრიასა და საზოგადოებას

Kenya3 დღის წინ

რა ხდება კენიაში?

უკრაინა4 დღის წინ

რუსეთის თავდასხმები უკრაინის საავადმყოფოებზე "ომის დანაშაულია"

ფინანსთა24 საათის წინ

ლონდონის ბაზარზე 1 მილიარდი ევროს მწვანე ბონდი ძლიერ გადაჭარბებულია

China-ევროკავშირის1 დღის წინ

"დამზადებულია ჩინეთში" პროდუქცია ხელს უწყობს საერთაშორისო სპორტულ ღონისძიებებს

Business1 დღის წინ

ეძებთ ხელფასის გაზრდას? HR ექსპერტი ხელფასის გაზრდის მოლაპარაკების საუკეთესო გზებზე

დემოკრატიული რესპუბლიკა კონგოს1 დღის წინ

DR კონგო - რუანდა - უგანდა... რას ამბობს გაეროს ბოლო ანგარიში?

ჯანმრთელობა2 დღის წინ

გთხოვთ, დაუთმოთ 30 წამი ტუბერკულოზის დიაგნოსტიკაზე წვდომის მხარდასაჭერად

კარიბები2 დღის წინ

კარიბის საინვესტიციო ფორუმი აგრძელებს რეგიონში მეტი ინვესტიციებისთვის შესაძლებლობების შექმნას

ნატო2 დღის წინ

ო, არა ჯო, თქვი, რომ ასე არ არის! ბაიდენმა ზელენსკის "პუტინი" უწოდა

კონკურსი2 დღის წინ

კომისია იღებს Apple-ის ვალდებულებებს, გახსნას წვდომა „შეეხეთ და წადით“ ტექნოლოგიაზე iPhone-ებზე

მოლდოვა4 კვირის წინ

უპრეცედენტო ინციდენტი კიშინიოვის მიმართულებით ფრენის დროს მგზავრებს აჩერებს

ევროპის არჩევნები 20241 თვის წინ

EU Reporter Election Watch - შედეგები და ანალიზი, როგორც იქნა

ევროპარლამენტის1 თვის წინ

EU Reporter Election Watch

China-ევროკავშირის4 თვის წინ

2024 წლის ორი სესია იწყება: აი, რატომ აქვს ამას მნიშვნელობა

China-ევროკავშირის7 თვის წინ

პრეზიდენტის სი ძინპინის 2024 წლის საახალწლო გზავნილი

China9 თვის წინ

ინსპირაციული ტური მთელს ჩინეთში

China9 თვის წინ

BRI-ის ათწლეული: ხედვიდან რეალობამდე

ადამიანის უფლებები1 წლის წინ

"შეპარული კულტები" - პრიზების მფლობელი დოკუმენტური ჩვენება წარმატებით გაიმართა ბრიუსელში

Trending